Известие

Collapse
No announcement yet.

Трябва ми човек от София, за компания при покупка на Алфа.

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    До колкото знам всички добри сервизи в София (има ги в темата) предлагат и ходене на място за оглед на новозакупувана кола.
    Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
    Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
    Peugeot 508 RXH 02.2013

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
      Коя е тази автокъща........Боми-ауто, Любокар, Симауто, Стойв-ауто....и т.н.....?
      ...кажи цената на колата...и от там може по лесно да хвърлим боб....
      По добре жертвай 30-50лв. за добър диагностик...който да иде на място.....отколкото всякакви други приключения...
      Ето я направо - www.cars.bg/c378017

      Comment


      • #18
        http://www.ogledi.com/

        Тези момчета ще ти съдействат, срещу съответното заплащане разбира се.

        Comment


        • #19
          тея идиоти като почнат да мият двигателите...ебати простото племе ебати чудото!!!
          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от tribaleo Покажи съобщение
            тея идиоти като почнат да мият двигателите...ебати простото племе ебати чудото!!!
            Е нали трябва да си мислиш, че е нов и запазен... :

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от jorryy Покажи съобщение
              Ето я направо - www.cars.bg/c378017
              На снимките ми се вижда лъскава....цената е нормална....ако е изправна колата....там дето се намира автокъщата лукалното платно е доста разбито, има и паваж....като я покараш, може и сам да прецениш дали хлопа....тъкмо ше усетиш съдинител...и т.н.
              Ако не ти дадът възможност да я настъпиш...за да прецениш как е турбината....най елементарният начин е да хванеш с два пръста(палец-показалец) маркуча към интерколера на празен ход и да го притиснеш, накарай някой да даде газ......ако ти изпъне пръстите....значи турбото е уред....има и още много неща дето, да се погледнат.....ама не съм от тия разбирачи....
              Също така трябва си и късмет....и най обстойният преглед да направиш......ако нямаш късмет....след ден два може да се бъгне нещо....

              ---------- Post added at 21:57 ---------- Previous post was at 21:56 ----------

              Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
              http://www.ogledi.com/

              Тези момчета ще ти съдействат, срещу съответното заплащане разбира се.
              А....и от това ли започнаха да изкарват пари.........а гаранция дават ли?)

              ---------- Post added at 22:05 ---------- Previous post was at 21:57 ----------

              Първоначално публикувано от tribaleo Покажи съобщение
              тея идиоти като почнат да мият двигателите...ебати простото племе ебати чудото!!!
              В това няма лошо...тъкмо след време ще видиш къде точно прокапва
              п.п.към автора на темата... сетих се още нещо....бръкни с пръст вътре по стените на казанчето за охладителна течност и виж дали има наличие на масло!!!!!
              По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
              https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                На снимките ми се вижда лъскава....цената е нормална....ако е изправна колата....там дето се намира автокъщата лукалното платно е доста разбито, има и паваж....като я покараш, може и сам да прецениш дали хлопа....тъкмо ше усетиш съдинител...и т.н.
                Ако не ти дадът възможност да я настъпиш...за да прецениш как е турбината....най елементарният начин е да хванеш с два пръста(палец-показалец) маркуча към интерколера на празен ход и да го притиснеш, накарай някой да даде газ......ако ти изпъне пръстите....значи турбото е уред....има и още много неща дето, да се погледнат.....ама не съм от тия разбирачи....
                Също така трябва си и късмет....и най обстойният преглед да направиш......ако нямаш късмет....след ден два може да се бъгне нещо....

                Благодаря, това като на първо време е добре, по - добре от нищо. Аз я гледах , външно няма правено, китвано. Има забележки , но дребни и по - добре че не са ги пипали. Като проблем се яви само климатика. Като пусна компресора цъка 2-пъти ( включва и изключва все едно) и до там...
                Човека каза че ще го оправи, но не съм ходил още да я видя.

                Днес е излезнала още една но в Дупница - все всеизвестни градове... Ма какво да се прави , тези хора се занимават с коли... Та ето и екземплярчето --- http://www.cars.bg/c272014

                Comment


                • #23
                  Определено 2рия Екземпяр е в доста по-добър външен вид.принципно е 136коня,но това не е от толкова голямо значение.2.4 мотора е една идея по-скъп за подръжка,но пак трябва да ходиш,да се диагностицира и тн.. ти вече знаеш процедурата.. Успех с покупката и най-вече късмет : )

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от E.Stoimenoff Покажи съобщение
                    Определено 2рия Екземпяр е в доста по-добър външен вид.принципно е 136коня,но това не е от толкова голямо значение.2.4 мотора е една идея по-скъп за подръжка,но пак трябва да ходиш,да се диагностицира и тн.. ти вече знаеш процедурата.. Успех с покупката и най-вече късмет : )
                    Този е написал че е 150 к.с., но 136 ли е в крайна сметка? Гледам че е като новия двигател, не е ли 150 к.с.?

                    Comment


                    • #25
                      Ами 2001г. са 140к.с. по нататък след 2002 мисля- октомври са 150к.с
                      156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                      KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                      Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                      Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                      Comment


                      • #26
                        Ами предполагам е 140коня ,както при 1.9 има 3модификации- 105,110,115 коня (говоря за преди външния файслифт) ,вече след това има 16в 1.9 150 коня ..Но пак ти казвам,не трябва това да ти е критерия...дали 136 или 150коня съществена разлика няма,а и предполагам ще гониш някакъв разход щом си се насочил към дизел
                        П.п.с : Нека дойде някой с диагностика и направо на място да види данните в реално време...дори да няма грешки в колата може данните да са различни от реалните,тогава може да се търсят причините в датчици например : )
                        Last edited by E.Stoimenoff; d.m.y г., 14:35.

                        Comment


                        • #27
                          Ей момче, не се занимавай с тази първата, не знам ходил ли си да я гледаш, само от снимките на отворена врата се вижда, че стелката на мокета е съдрана и уплътнението на шофьорската врата е скъсано, тази кола е съдрана от каране над 500 К, ако искаш да си следващия който псува по форумите, че Алфа са гадни коли си я купи. До вчера бях в СФ, ама чак сега виждам темата, да му се не види...
                          156 Sportwagon 02'

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от van_dal Покажи съобщение
                            Ей момче, не се занимавай с тази първата, не знам ходил ли си да я гледаш, само от снимките на отворена врата се вижда, че стелката на мокета е съдрана и уплътнението на шофьорската врата е скъсано, тази кола е съдрана от каране над 500 К, ако искаш да си следващия който псува по форумите, че Алфа са гадни коли си я купи. До вчера бях в СФ, ама чак сега виждам темата, да му се не види...
                            И на мен нещо не ми вдъхва доверие тази. При огледа ми направи впечетление че от вътре аспуха на края светеше. Егати миенето.... Може да са го търкали нещо нарочно.

                            Аха , а и нямаше гумата на педала на съединителя, което не е знай какво да се сложи, но не бшха....

                            Comment


                            • #29
                              Дупнишката е 140 или 150 коня, със сигурност не е 136. И разликите между 136 и останалите не са маловажни. По-добрият вариант определено е 140/150.
                              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от E.Stoimenoff Покажи съобщение
                                Но пак ти казвам,не трябва това да ти е критерия...дали 136 или 150коня съществена разлика няма,а и предполагам ще гониш някакъв разход щом си се насочил към дизел
                                НАПРОТИВ!
                                Разликите са доста съществени!!!
                                sigpic
                                Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                                156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                                147 JTDm 140-Малката манекенка
                                GT- JTDm 150

                                Comment

                                Working...
                                X